Mazury.


Po długim czasie zabrałam się za przebieranie zdjęć  moich wakacji na mazurach. Mazurami jestem zachwycona! Jet tam tak spokojnie, powietrze jest takie czyste, nie to co na Śląsku przy kopalni :) Pierwszego dnia odwiedziliśmy rodzinę w Łomży, mile spędziliśmy czas i dopiero na drugi dzień pojechaliśmy na Mazury do domku letniskowego cioci. Jest on tuż nad jednym z największych jezior- Śniardwy. Pierwszego dnia pogoda nie należała do najładniejszych, ale po dwóch dnia się wypogodziło. Odwiedziliśmy również Mikołajki- wypłynęliśmy na jezioro na rowerkach wodnych, spacerowaliśmy, poszliśmy na obiad. Kolejne dni mijały na grillowaniu, ogniskach, plażowaniu i kąpaniu się w jeziorze.























Jeszcze dla przypomnienia mój vlog z Mazur :)

Miłego dnia!
♥ iks pe

5 komentarze:

  1. Bardzo lubie tu zaglądać, bo pokazujesz taką prawdziwą siebie. Twój blog jest inny niż wszystkie i na pewno daleko zajdziesz! Moge nawet powiedzieć, że mnie inspirujesz:)))))! Pozdrawiam Cię serdecznie i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia. cudowne masz włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia, widać że się dobrze bawiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik jest naprawdę świetną pamiątką. Masz cudownego chłopaka, pieska i bloga! Ty oczywiście również jesteś wspaniała.
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Vlog jest cudowny, taki klimatyczny i szczery! Z resztą zdjęcia również piekne ;*
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :themaniablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate