zielona parka


Jedna z moich czytelniczek podrzuciła mi super pomysł, mianowicie abym dodawała na przemienne jesienne zestawy z tymi co jeszcze mam z lata. Uważam, że to bardzo dobre rozwiązanie. Pocieszę was jeszcze, że tych letnich zestawów nie zostało mi dużo! :)
Dzisiaj mam dla was zestaw na cieplejsze dni, gdy słonko przygrzewa, a ostatnio tak jest cały czas, co mnie bardzo cieszy. Parka, którą mm na sobie jest wykonana z bardzo cieniutkiego materiału, jest to bardziej jaka narzutka niż kurtka. Świetnie zgrywa się ze skórzanymi legginsami i złotymi dodatkami. Cały zestaw utrzymany w kolorystyce jesiennej, ale nieco milszej niż szarości i czerń :)



(parka- AxParis | t-shirt- NaKlate | legginsy,- H&M | chusta- H&M | torebka- H&M | zegarek- Casio | kolczyki- Apart (prezent od chłopaka) | buty- SequinShoes )


A wy lubicie parki?
♥ iks pe

6 komentarze:

  1. piękne zdjęcia, ładna z ciebie dziewczyna. Parki - jak najbardziej na tak :D A koszulki zazdroszcze! Wpadniesz może i do nas ? :) www.coupleinlovefreaks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze nic ciekawego :) ale ładnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna ta parka i legginsy tez :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marze o takiej parce, ale grubszej ;) zestaw mega, ślicznie wyglądasz! :)
    http://the-victim-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam te legginsy z H&M od marca i już strasznie mi się rozciągnęły... nie wiem co mam z nimi teraz zrobić :(

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate