Dietetyczna pizza na tortilli


Banalny przepis na smaczny obiad lub śniadanie (u mnie nawet i na kolacje :D ). Przedstawię wam moje dwie propozycje, ale prawda jest taka, że dodatki wybieracie sobie sami, wedle własnego uznania. To wy decydujecie jak bardzo 'dietetyczna' będzie. Ja tam kocham ser, więc daję go sporo, ale lepsza pizza na tortilli niż bomba kaloryczna z pizzerii, którą pochłonęłam wczoraj!

Składniki:
• tortilla (ja mam pełnoziarnistą i ze szpinakiem)
• ketchup (zastąpi nam sos)
• otarta bazylia i oregano
• dodatki wedle własnego uznania

Sposób przygotowania:
Tortille smarujemy ketchupem, posypujemy bazylią i oregano, kładziemy dodatki, przykrywamy serem, ponownie posypujemy bazylią i oregano. Wkładamy do nagrzanego piekarnika na 180 stopni. Wyciągamy, gdy ser nam się rozpuści, czyli po około 10 min.


PIERWSZA PROPOZYCJA
Z żółtym serem, szynką, cebulą, papryką i pomidorem.




DRUGA PROPOZYCJA
Z serem mozarella, szpinakiem, pomidorem.



SMACZNEGO!
♥ iks pe

10 komentarze:

  1. wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły pomysł, trzeba sprawdzić na własnym podniebieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. w biedronce :) jeszcze jest wersja z pomidorami :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł! <3
    Chętnie spróbuję ^^

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Iks Pe Musisz strasznie lubić szpinak, bo robisz sobie koktajle ze szpinakiem w i na tortilli jest szpinak.Twoich daniach jest dużo szpinaku! Pozdro! Ps. Strasznie Cię lubię. A szpinak jest zdrowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dietetyczne to to raczej nie jest ;D Ketchup jest niewyobrażalnie niezdrowy, a i ser żółty ma duuużo kalorii. Nie mniej jednak pewnie pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed chwilą próbowałam i bylo pyyyszne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przed chwilką zjadłam. Pyszny zamiennik pizzy:)

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate