bestfriends


„Przyjaciół się nie dostaje - nawet nie zawsze się ich wybiera. Przyjaciół się znajduje, jak skarb, jak talizman, jak czterolistną koniczynę. Często myślę, jak to dobrze, że można kochać więcej niż jedną osobę naraz i jak różne są tej miłości piętra i poziomy. Ale trudno jest o tej miłości opowiadać - czasem po prostu się do niej przyznać. Łatwo pamiętać o zmarłych, trudniej o żywych - zbyt często się zmieniają i nie zawsze są tacy, jakimi chcemy ich widzieć. Ale dobrze jest czasem powiedzieć 'dziękuję'. I nie wiadomo, czy im, czy nam bardziej tego potrzeba.”












Miłego dnia! ♥
♥ iks pe


13 komentarze:

  1. Oho.. takich przyjaciółek tylko pozazdroscić, w kobiecych wiezach jest siła i moc by przetrwać wszystkie burze! :)

    Zapraszam do mnie: http://iwillnotdieyoung.blogspot.com

    I życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia, świetny filmik ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik i zdjęcia ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne są te zdjęcia, ten cytat też. *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjecia <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrycja jesteś dla mnie wzorem do naśladowania . Pisząc to mam na myśli całą twoją osobę. Niedawno zdałam sobie sprawę, że przez twoje filmiki upodabniam się do ciebie. ;) Jesteś niesamowitą osobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny tag! ;D

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocno zjarane jestescie na tym filmiku patrze : D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteście cudownymi dziewczynami <3

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, ja swoich przyjaciół poznałam przez przypadek i są to moje bratnie dusze ♥

    www.delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę upalone?:P

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate