Berlin

Dzisiaj czas na opisanie weekendowej wycieczki do Berlina. Nie sądziłam, że jakieś miasto zachwyci mnie tak bardzo jak Paryż czy Londyn, a tym bardziej nie sądziłam, że będzie to Berlin. Nie mam pojęcia co to miasto ma w sobie, ale pokazało mi się z bardzo dobrej strony, było tam coś magicznego, ale jeszcze nie doszła do tego co to. Chciałabym tam wrócić i najlepiej już tam zostać.

Po godzinie 7:00 wyruszyliśmy do Berlina. Zaliczyliśmy dwie przesiadki u na miejscy byliśmy przed 11:00.

Zwiedzanie rozpoczęliśmy zaraz po tym jak zostawiliśmy nasze torby w hotelu, po czym zrobiliśmy symboliczną kanapkę i ruszyliśmy w drogę.

Naszym pierwszym przystankiem było biuro kanclerza Niemiec. Następnie zatrzymaliśmy się pod Bundestag. Kolejny przystanek to Brama Brandenburska oraz pomnik ofiar holokaustu.

Ciekawym miejscem jest również hotel, który znajduje się przy Bramie Brandenburskiej. Pani przewodnik opowiadała, że to w tym hotelu sypiają sławne osobistości jeśli są w Berlinie. Ciekawostką jest również, że sypiał tam sam Albert Einstein.

Oczywiście będąc w Berlinie trzeba zobaczyć fragment muru Berlińskiego.

Następnie udaliśmy się do muzeum techniki, z którego z dziewczynami wyszłyśmy nieco wcześniej, ponieważ chciałyśmy pojechać do Primarku na zakupy :)

Berlin nocą mnie zachwycił. Znalazłam kolejne miejsce na ziemi w którym z pewnością bym się zaklimatyzowała :)

W niedziele odwiedziliśmy dwa muzea. Jeśli chodzi o mnie to ja fanką takich rzeczy nie jestem aczkolwiek kilka eksponatów mnie zafascynowało. Tego dnia złapał nas deszcz, więc moja kurteczka z primarku mi się przydała :D

Na samym końcu kiedy inni buszowali po pchlim targu, to razem ze znajomymi wybraliśmy się do Mercedes-Benz powzdychać nad samochodami i pomarzyć sobie :D

Miłego!
♥ iks pe

1. Świetne widoki w tym Berlinie <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

2. Berlin jest najpiękniejszym miastem na świecie! Jest to moje ukochane i wymarzone miejsce do zamieszkania. Nad Berlinem wisi jakaś dziwna magia, która sprawia, ze jeśli ktoś raz tam będzie to jeszcze wróci tam nie raz! Najpiękniejsze miejsce na świecie! <3

3. Berlin to wspaniałe miejsce, niezwykle się cieszę, że mogłam spędzić tam miesiąc na praktykach <3