Zakupy w drogerii DM


Jadąc do Niemiec moim punktem na liście była drogeria DM. Bardzo chciałam tam wejść aby zakupić kilka kosmetyków, które polecały dziewczyny na blogach i na YouTube. Przeczytałam mnóstwo wpisów co warto kupić w drogerii DM, o kosmetykach Balea oraz Alverde.

1) Na pierwszy ogień idą trzy rodzaje szamponów.
Różowy szampon + maska= Balea szampon (i maska) wzmacniający z kofeiną
Niebieski szampon= Balea szampon oczyszczający- woda lodowcowa
Czarny szampon + maska= Balea szampon (i maska0 regenerujący z olejkiem arganowym

2) Alverde olejek do włosów suchych i łamliwych. Zawiera olej arganowy i wyciąg z migdałów.

3) Mini balsamy do ciała. Jeden o zapachu malinowym a drugi kokosowym.

4) Maseczki do twarzy Balea: nienawilżająca oraz z mlekiem i miodem

5) Mój BeutyBlender nadawał się już do śmieci, więc zaopatrzyłam się w dwie gąbeczki EBELIN. Używałam już jej i mogę szczerze powiedzieć, że nie ma szans dorównać BB, aczkolwiek nie jest zła :)

6) Krem pod oczy z mocznikiem Balea "nawilżający nawet bardzo suchą skórę i przeciwdziałający tworzeniu się zmarszczek. Dzięki zawartości olejku z jojoba i avocado pielęgnuje cienką skórę pod oczami i utrzymuję ją elastyczną."

7) Kremowy peeling do twarzy z aloesem Balea

8) Nawilżający krem do rąk Balea

9) Kamuflaż alverde. Jestem bardzo z niego zadowolona!

10) Tajemnicze pudełeczko, które skrywa w sobie wkładki.

11) Pomadka Balea o zapachu migdałowym. Pachnie jak olejek migdałowy do cista :D

12) Tania a dobre maszynki do golenia Balea. Nie pozostawiają na skórze czerwonych krostek ;)

A dla tych, którzy wolą oglądać mam filmik :)


Miłego weekendu!
♥ iks pe

4 komentarze:

  1. Świetne rzeczy kupiłaś, i cudowny filmik :*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. też marzę o zakupach w DM :D ciekawe jak sprawdzi się u Ciebie ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy tylko jestem w Niemczech to DM jest pierwszym ze sklepów,do którego idę :)

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate