20.11.14


"Aby odnieść sukces, twoje pragnienie sukcesu musi być większe niż twój strach prze porażką" Bill Cosby
Czytając słowo sukces wszyczy mają w oczach obraz wygranej w totolotka, wysokiego stanowiska pracy, stanie się słwaną osobą publiczną, idolem nastolatek czy bycie piosenkarką/ aktorką/ pisarzem/ milionerem czy osobą o której mówi cały świat. Ja na to patrzę z zupełnie innej strony. Ja z tym cytatem utroższama się w zupełnie inny sposób i rozumiem go inaczej. Dla mnie słowo sukces jw tym znaczeniu jest czym wielkim dla nas samych a czymś mniej zrozumiałym dla drugiego człowieka, czyli nasz taki "mały" (bo tak zazwyczaj go nazywamy) osobisty sukces, przez który możemy być dumni sami z siebie. Takim przykładem może być pokonanie własnej słabości, zrobienie kroku w przód do spełnienia naszego marzenia czy dążenie do swoich celów. Przykładem mojego "małego" osobistego sukcesu jest zdawanie prawa jazdy. Praktykę zdałam dopiero za 7 razem, czyli analogicznie rzecz biorąc oblałąm 6 egzaminów. Bardzo chciałam mieć prawo jazdy, wiedziałąm, że potrafię jeżdzić, tylko popełniam głupie błędy które były spowodowane stresem, dlatego się nie poddałam. Upracie dążyłąm aby odnieść ten sukces. Ktoś kto utożsamia się z stwierdzeniem "do trzech razy sztuka" powinien się nad tym poważnie zasnanowić, bo to od ciebie zalezy kiedy przestaniesz dążyć do swojego sukcesu. Tak więc pamiętajcie, że nie należy się poddawać! :) 









(bluza- sheinside | spodnie - bershka | plecak- romwe | naszyknik- h&m | buty- nike roshe run)

Miłego!
♥ iks pe 

10 komentarze:

  1. Ale masz umięsnione uda :O Jak tego dokonałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również oblałam egzamin na prawko 6 razy i właśnie wtedy się poddałam ;| zazdroszczę Ci wytrwałości i tego, że spełniłaś to co sobie zamierzyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje zdanego prawka :) A co do outfitu to jest w 100 % w moim stylu :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. idealny outfit ♥
    http://world-brunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd etui na telefon? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :) wreszcie sportowo i na luzie - MŁODZIEŻOWO, super

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate