24.02.15


Żyję tym, że do wakacji pozostało mi 59 dni. Chociaż i tak postanowiłam sobie, że przechodzę cały marzec i później sobie odpuszczę kompletnie szkołę (nie bierzcie ze mnie przykładu!), więc zostało mi zaledwie 36 dni, bo i tak nic konkretnego nie będziemy robić, a wole w domu powtarzać do matury oraz egzaminu zawodowego i własnie na tym się skupić. Teraz zwyczajnie nie mam na to czasu, bo nauczyciele gonią z materiałem jak szaleni i za ocenami, żeby było z czego klasyfikować. 
Żyję tym, że do przedmaturalnego wyjazdu do Berlina z dziewczynami na zakupy zostało 62 dni. Już nie mogę się doczekać. Spędzimy tam dwa dni, więc nie będziemy chciały tam odpoczywać tylko zrobić jak najwięcej. 
Żyję tym, że do wykładu motywacyjnego "Życie bez ograniczeń" w Poznaniu zostało 65 dni. To będzie idealny dzień na przypomnienie mi do czego dążę w życiu, Myślę, że da mi on mocnego kopa pozytywnej energii przed maturą. Jadę tam ze wzglęgu na postać Nicka Vujicic ("bez rąk, bez nóg, bez ograniczeń"). Myślę, że każdy powinien zapoznać się z historią tego niesamowitego człowieka. Będzie tam również Les Brown (legendarny mówca motywacyjny). Prócz tych dwóch wybitnych jednostek na scenie staną również m. in: Jakub B. Bączek, Łukasz Jakóbiak oraz inni! To będzie niesamowite 10 godzin!
I tym właśnie na dzień dzisiejszy żyję! Byle do kwietnia! :)










(płaszcz- SheInside | sukienka- SheInside | torebka- mizensa | zegarek- casio | buty- Labotti)

Miłego!
♥ iks pe

8 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super wpis :) pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznotka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym być też w Poznaniu, bo z tego co widze będą cudowne osoby, a szczególnie ten bez rąk,bez nóg bez ograniczen, jest super pozytywny <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny płaszczyk <3 Zapraszam na mojego bloga http://dominikamwszystkoinic.blogspot.com/ ( jak nie to sory za spam ) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ta biała sukienka śliczna , ogólnie każda ta stylizacja jest cudowna ;D

    zapraszam do siebie : http://pysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś szalona, jedziesz do Berlina na zakupy a ja tylko mogę sobie pozwolić na wyjazd do sąsiadującej wioski i dyskotekę w sobotę w naszej remizie. Zazdroszczę Ci, jesteś taaaaaaaka fajna i taaaaaka piękna i na pewno osiągniesz sukces naukowy bo jesteś światowa. Mam Twoje zdjęcie nad łóżkiem i codziennie przed snem na nie patrzę. Buziaczki love.

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate