18.03.15


"Chcę nauczyć się postrzegać cechy cenniejsze niż złoto
Mieć nadzieję, lepsze jutro zawsze gdzieś za drzwiami czeka
Umieć wstawać po upadkach, zostawić za sobą błoto
Przecież w końcu na mej drodze przytrafi się dobra rzeka
Nie ma czasu na kompleksy, zostaw je za sobą po to
By się cieszyć z rzeczy małych i dostrzegać je z daleka
Nie patrz wstecz, żyj dniem dzisiejszym bo w tym wszystkim chodzi o to
Żeby śmiać się, bawić, kochać, robić to co Cię urzeka"

- leanorre


Cytat ten ujmuje wszystko w słowa, czego ja nie potrafiłabym tak pięknie złożyć w jedną całość. To nie są słowa profesora, super gwiazdy czy psychologa. To pisanki dziewczyny, tak się składa, że mojej znajomej. Gdybyście minęli ją na ulicy moglibyście ocenić ją ot tak: zawsze idealnie wyglądająca, z piękną fryzurą, gładką cerą i idealnym makijażem. W ręce papieros a niedaleko biega gdzieś piesek. Idzie spokojnie, dosyć swobodnie, ale nie garbi się. Gdyby się na was spojrzała od razu zauważalibyście hipnotyzujący wzrok. Dobrze, jest prześliczna, to każdy widzi, ale nie każdy ma szanse zobaczyć to co chowa w sobie, a to jest również warte uwagi. Ja daję wam taką możliwość. Jestem mega szczęściarą, bo mogłam usłyszeć to wszystko na żywo, gdy ona sama mi czytała swoje wiersze i przemyślenia. Włosy na rękach się jeżyły, a w oczach pojawiały się łzy. Były to łzy szczęścia, doświadczenia oraz przeżyć. Ona jest odzwierciedleniem moich myśli. Dla mnie jest nie tylko koleżanką, ale i poetką.
Jej blog: leanorre KLIK!












15 komentarze:

  1. Przepiękny cytat, jakby czytała w moich myślach.. No i jak zwykle piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny cytaty, chętnie poznam resztę jej twórczości :) Świetne zdjęcia i przede wszystkim - cudowna torebka :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna szminka! Gdzie kupiłaś?
    http://dominikamwszystkoinic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nie myslalas, aby pozbyc sie wlosow na rekach?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłam przekonana do tych butów ale z takim zestawem :) dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia
    pozdrawiam pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, świetne zdjęcia, a wierszem jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko procz sweterka mi się podoba, cudowny wiersz :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Koleżanka ma ogromny talent i dam sobie rękę uciąć, że zarówno ona jak i ty odniesiecie w życiu wielki sukces. Chciałabym na żywo posłuchać jej wierszy, zazdroszczę, że ty masz taką możliwość.
    Na zdjęciach zawsze wychodzisz bosko, tak jak na filmikach.
    Przecudowna torebka i buty równie zachwycające!
    Masz superszczupłe nogi, ogólnie masz boską sylwetkę. ;)
    Pozdrawiam, fanka iks pe na blogspocie jak i yt :)
    sage-servant1.blogspot.com <--- chybabym zawału dostała, jakby ktoś TAK POPULARNY jak ty wszedł na mojego bloga *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    marcysiaak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie pięknie Partycja ♥ ♥ ♥

    www.delavie-paulablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Napisałabyś notkę o pielęgnacji twoich włosów?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny cytat:)

    ps notka,zdjęcia jak zwykle dopracowane do perfekcji:)
    http://juliettaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja :) piękny sweterek i buty :)
    Obserwuję <3 miło by było, gdybyś zaobserwowała mojego bloga :)
    zapraszam na nowy post :) - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate