OLAPLEX: opis i efekty!


Co to właściwie jest system OLAPLEX?

"System OLAPLEX został on stworzony, aby replikować i regenerować mostki dwusiarczkowe włosów, które ulegają zniszczeniu lub zerwaniu w trakcie zabiegów chemicznych takich jak koloryzacja, rozjaśnianie, działanie wysokiej temperatury czy też poprzez uszkodzenia mechaniczne. Dzięki unikalnej, opatentowanej formule, Olaplex odbudowuje zerwane mostki dwusiarczkowe włosów sprawia, że są one zregenerowane, miękkie, gładkie i idealnie"



Zastosowanie OLAPEX:
• rozjaśnianie włosów
• pasemka
• balejaż
• koloryzacja
• profesjonalny zabieg wzmacniający

Gdzie wykonałam zabieg?
Swój zabieg wykonałam w Salonie urody PIRAMIDA, który mieści się w Pawłowicach (okolice Rybnika, Katowic, Jastrzębia, Żor) przy ulicy Ludowego Wojska Polskiego. Jest to pawilon bez numeru położony blisko Spółdzielni Mieszkaniowej bądź też restauracji Malibu.
Telefon kontaktowy: 32 47 25 170 lub 500 220 624


Jak wyglądają zabiegi z OLAPLEX? 
Każdy z powyższych zastosowań robi się inaczej i ma inne działanie. Podczas rozjaśniania, pasemek, balejażu czy koloryzacji OLAPLEX ma za zadanie regenerować mostki dwusiarczkowe włosów, które ulegają zniszczeniu lub zerwaniu w trakcie tych zabiegów chemicznych. Dzięki zabiegowi Olaplex, znana celebrytka - Kim Kardashian zmieniła kolor włosów bez niszczenia ich struktury.

Ja miałam przeprowadzany jeden z najbardziej popularnych zabiegów, czyli profesjonalny zabieg wzmacniający.

Moje włosy noszą ślad rozjaśniania, ponieważ jakiś czas temu rozjaśniłam sobie włosy. Do tego są wysoko porowate. Czasami mam wrażenie, że powinny być one kręcone, ale coś źle się w genach skleiło. Mimo tego, że o nie bardzo dbałam nie błyszczały się, były szorstkie, łamliwe i bardzo się plątały.




Co zrobił OLAPEX?
• wygładził- nigdy tak gładko moje palce nie przechodziły przez włosy podczas przeczesywania ich ręką. Rozczesywanie grzebieniem również było łatwiejsze.
• nabłyszczył- w końcu moje włosy zdrowo się błyszczą!
• włosy zrobiły się mięsiste
• nie kołtunią się
 • stały się sypkie
• większość rozdwojonych końców zniknęła (lecz nie wszystkie, ale różnica jest widoczna gołym okiem)


Ile to kosztuje? 
Ceny zależą od długości włosów.
W Studiu Urody "Piramida" taki zabieg jak ja miałam kosztuje od 70-150 zł

EFEKTY: 
zdjęcia bez przeróbki kolorystycznej na zdjęciach przed włosy rozczesane na zdjęciach po również.



Jestem na TAK! :)

Dla zainteresowanych jeszcze filmik:

♥ iks pe

28 komentarze:

  1. Ooo bardzo mi sie podoba efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A przez jaki czas utrzymuje się taki efekt?
    Ps. Włosy prześliczne! Zazdroszczę!❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na cały czas, on odżywia włosy :)

      Usuń
    2. Nie na cały czas tylko do momentu dopóki drugi raz nie zniszczymy włosów. Pozdrawiam ;) też miałam robiony nawet dwa razy za pierwszym było okej ;) za drugim. Też ale nie tak jak za pierwszym ;)

      Usuń
    3. Na bardzo zniszczone włosy zabieg utrzymuje się około 2tygodni, na mniej znoszone około miesiąca ;) pozdrawiam ;) z efektu olaplexu jestem również bardzo bardzo zadowolona ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt ;)
    Mam tylko pytanie- czy włosy po zabiegu tylko suszyłaś czy też prostowałaś? Czy ten zabieg w jakis sposób powoduje, że włosy stają się prostsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko suszyłam :)
      ten zabieg nie za na celu prostowania włosów :)

      Usuń
  5. Ja również dołączam się do pytania czy włosy stają się prostsze i czy orientujesz się ile kosztuje ten zabieg olaplex wraz z balayage ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hym nie wiem czy stają się prostsze, ale to nie jest celem tego zabiegu. Cena zowania + cena za zabieg olaplex :)

      Usuń
  6. Dołączam się do pytania jak długo utrzymuje się efekt? I jaka cena jest takiego zabiegu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myłam włosy już kilka razy i wciąż są gładkie i odżywione. Cena jest podana w notce :)

      Usuń
  7. ja również podbijam odnośnie efektu bardziej prostych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten zabieg nie za na celu prostowania włosów :)

      Usuń
  8. Świetne! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają twoje włosy :) a ja mam pytanko czy jest tez możliwość bez rozjaśniania bo mam dosyć ciemne włosy a w jasnych nie korzystnie wyglądam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jest możliwość bez rozjaśniania i ja miałam taki zabieg :)

      Usuń
  10. Wow, naprawdę niesamowite efekty! <3
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mowilas, ze masz problem ze swoja cera... ja rowniez niestety od jakiegos czasu nie moge sobie z nia poradzic, probowalam wszystkiego i nic ;c aleee jakies 2 tygodnie temu przeczytalam, ze olej lniany jest genialny i postanowilam go wyprobowac, Kupilam olej lniany w aptece i codziennie wieczorem smaruje nim twarz tak jak kremem i cera serio sie poprawila, wszyscy to zauwazyli, jest mniej wypryskow, schodza zaczerwienienia po poprzednich, koloryt sie wyrownuje i cera jest promienna i taka zdrowa. Bede go uzywac dalej, bo czyni cuda :) sprobuj, mam nadzieje, ze Tobie tez pomoze :) i koniecznie napisz jakie efekty, pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey mam prosbe , czy moglabys mi napisac ile masz wzrostu ? I w jakim rozmiarze wzielas ten Cardigan z sheinside.com chce sobie zamowic ale wciaz zastanawiam sie nad rozmiarem mozesz mi odpisac ?
    http://www.shein.com/Black-Long-Sleeve-Pockets-Knit-Cardigan-p-182812-cat-1734.html

    OdpowiedzUsuń
  13. MAM PYTANIE: Jaki preparat masz nakładany na suche włosy przed nałożeniem Olaplex No 2 ?

    OdpowiedzUsuń
  14. mam pytanie: jaki praparat masz nakładany na włosy przed Olaplex No 2 ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeszukując informacje o olaplex natrafiłam m.in. na Twój blog i muszę przyznać, że Twoje włosy są piękne :) Sama chciałam wykonać ten zabieg, ale to co mnie odstraszało to cena... I szukając dalej natrafiłam na coś innego! Wszystkim zainteresowanym tego typu kuracjami polecam inną równie spektakularną, a mianowicie junctiox :) Przede wszystkim efekt po zapiera dech w piersiach (u mnie miało to miejsce), włosy są mięciutkie, błyszczące i nie plączą się!
    A że jestem bardzo dociekliwym człowiekiem chciałam wiedzieć czy to nie jest jakaś podróbka olaplexa i okazało się, że jest to normalny pełnowartościowy produkt i co najważniejsze o połowę tańszy.
    Z tego co widzę produktów takich jest na rynku coraz więcej, więc będziemy miały w czym wybierać. A po co przepłacać za coś, co ma takie same działanie?
    Znacie ten junctiox? Ja szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy zabieg trzeba powtarzać co jakiś czas ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne włosy *.* , koniecznie nagraj filmik o ich pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy mogłabyś napisać krok po kroku jak go stosować ? Zamówiłam olaplex1,2,3 i chcę sama go zastosować w domu .czy po olaplex 2 trzeba umyć włosy szamponem ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy mogłabym kupić fazę 3 Olaplexu i bez 1, 2 ją użyć? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy mogłabym od razu zakupić 3 faze olaplexu i używać jej bez zabiegu 1, 2? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate