PHOTO DIARY: Toronto


Dzisiaj przenosicie się ze mną do Toronto, gdzie spędziłam cudowne trzy dni w Towarzystwie Pauliny, o której więcej napiszę później! W piątek z samego rana miałam samolot do Toronto i już przed 10 byłam na miejscu! Pojechałyśmy odłożyć walizki i P. stała się moim przewodnikiem. To był długo dzień dla nas, bo do domu wróciłyśmy około 1 w nocy i zrobiłyśmy ponad 15 000 kroków! Toronto to taka miniaturowa wersja Nowego Jorku, tyle że mniej zatłoczona, mniej brudna. Mogę śmiało powiedzieć, że to miasto jest przepiękne! Kika rzeczy zdołało mnie zaskoczyć, ale myślę, że na ten temat nagram filmik :)

Pierwszym przystankiem była CN Tower aby zobaczyć Toronto w 360 stopniach. Wjazd drogi, choć szału nie ma i tak uważam, że warto to odhaczyć ;)









Historia naszej znajomości nie jest skomplikowana. Znamy się jakieś 6 lat i poznałyśmy się na pingerze, czyli platformie na której zaczęłam blogować! Ona również miała bloga a z racji tego, że społeczność ta była niewielka wszyscy się kojarzyli :)







Następnie Waves deck czyli falowany most haha




No i najlepsza część, ferry na wyspy, gdzie wypożyczyłyśmy rower i spędziłyśmy kilka dobrych godzin! Po tym byłyśmy tak wykończone, że od razu udałyśmy się na kolacje do chińskiej restauracji, omomom

















Następnie wieczorne przechadzki po Toronto i oczywiście konieczność zobaczenia znaku TORONTO :)








Dzień drugi to Niagara Falls, ale o tym w osobnym wpisie a wieczorem impreza, więc dzień trzeci wzięłam na luz i po prostu spacerowałyśmy ulicami downtown, bardzo chciałam też zobaczyć graffiti na Queen Street, lunch w restauracji a później do domu, gdzie przed wylotem P. ugotowała mi pyszny krupnik!







27 komentarze:

  1. Zazdroszczę! Piękne miasto C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! Piękne miasto C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze snapa 😉 czekam na wpis o Niagarze 😃fajny post😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Cię! Swietne zdjecia, zazdroszcze tych pięknych widoków 😍 trzymaj się cieplutko 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie 💖 Sama lece za 2 tyg 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia. Wyglądasz na nich przepięknie;) Życzę miłych wyjazdów w kolejne miejsca. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku przecudowne miejsce! Przepięknie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Czym je robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne miasto. Także chciałabym je zwiedzić. I ten napis... 😍💞💕

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ja byłam tydzień temu w Toronto..😧
    Było mega jak oglądam te zdjęcia to wszystko się przypomina nawet zdjęcia robione w tych samych miejscach..ehh to dziwne uczucie kiedy stałeś w tym samym miejscu co ty szkoda że nie zobaczyłaś woonderlandu to takie wielkie weosołe miasteczko... masz racie że toronto to takie małe NYC.... Laura😘😘
    Mam nadzieję że przeczytasz pozdrowisz na snapie😊😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej ja byłam tydzień temu w Toronto..😧
    Było mega jak oglądam te zdjęcia to wszystko się przypomina nawet zdjęcia robione w tych samych miejscach..ehh to dziwne uczucie kiedy stałeś w tym samym miejscu co ty szkoda że nie zobaczyłaś woonderlandu to takie wielkie weosołe miasteczko... masz racie że toronto to takie małe NYC.... Laura😘😘
    Mam nadzieję że przeczytasz pozdrowisz na snapie😊😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Pati uwielbiam twoje posty, serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne zdjęcia, oj Pati zazdroszczę ci takiego podróżowania 😂 W przyszłości chciałabym jak ty mieć taką możliwość zostać au pair bo lubię dzieci, zarobić sobie trochę na tym i mieć możliwość zwiedzać nowe miejsca 😄 Marzenia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku świetne zdjęcia <3 zapraszam do mnie --> http://stylishlenses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam co nieco z Twojej wycieczki do Toronto na snapie, niestety dużą część przegapiłam. Dlatego fajnie, że wszystko tutaj opisałaś. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne zdjecia :) Zawsze lubie ogladac Toronto widziane oczami innych ludzi ;) Od razu czlowiek patrzy inaczej na swoje miasto, bo niestety czesto jak gdzies mieszkamy to troche nam umyka, a gdy podrozujemy to od razu widzimy wiecej!

    Pozdrawiam, Ania
    http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykłe, magiczne zdjęcia! <3
    Pati, dzięki Tobie mogę trochę poznać bliżej tego amerykańskiego swiata :) Co prawda mając 5 lat byłam tam przez 2 miesiące, jednak mało pamiętam..
    Pozdrawiam! Trzymam kciuki, oby jak najszybciej wybiło na kanale 100 tys.! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te wyspy sa przepiękne <3 Ogólnie Toronto to przecudowne miejsce!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile pięknych fotek, super! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Tam jest przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia ! Pięknie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia. Zazdroszczę ci tych wypadów :) Sama chciałabym odwiedzić Toronto. Najbardziej jednak moją uwagę przykuło graffiti *-* Jako tło do zdjęć - PERFEKCYJNE.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pati , jakim aparatem robisz zdjęcia ?? są takie cudnee !! <3

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate