PHOTO DIARY: WEEKEND Z IKSPE

PIĄTEK:
Po pracy pojechałam do razu do NYC ze znajomym. W planach mieliśmy przechadzanie się uliczkami miasta, kolacje i imprezę, ale skończyliśmy inaczej. Oczywiście szukanie parkingu to nie lada wyczyn. Zajęło nam to 40 minut jak nie więcej. Później uparłam się, że chcę go zaprać do miejsca, gdzie samemu można stworzyć lody Magnum. Zazwyczaj przemieszczamy się po Nowym Jorku autem, ale zaproponowałam inne rozwiązanie, coś czego jeszcze razem nie robiliśmy a mianowicie Subway! Pogoda była piękna, więc spacerowaliśmy ulicami Nowego Jorku, patrzeliśmy co ciekawego jest w sklepach. Później kolacja, a po niej deser- chyba najsłodszy jaki kiedykolwiek jadłam! Zrezygnowaliśmy z imprezy na rzecz długiego spaceru do samochody i wróciliśmy do domu :)

SOBOTA:
Spędziłam ją na plaży z Sarą i Olgą. Leżakowanie, opalanie się, gadka szmatka, czyli mile spędzony czas z dziewczynami! Oczywiście nie obyło się bez masy zdjęć no i małej rozkoszy- mrożonego jogurtu.
Pod wieczór pojechałam do Nowego Jorku. Znaleźliśmy ze znajomym super bar, gdzie serwowali tylko wino, więc trochę sobie pokosztowałam no i jako mała przekąska do wina- bruschetta! Ja zostałam w NYC i udałam się na rooftoop hotelu, gdzie były moje dziewczyny. Świętowałyśmy urodziny Andy! Do domu wróciłam pociągiem.

NIEDZIELA:
Co tu dożo mówić, sami zobaczcie zdjęcia! Kolega zabrał mnie na jacht i udaliśmy się nim na Manhattan zobaczyć miasto z innej perspektywy! Kiedyś wzięłam taką wycieczkę jachtem, ale nie powiem prywatnie jest znacznie lepiej! Zatrzymaliśmy się w Jearsy City na obiad i ruszyliśmy z powrotem. Na łodzi byliśmy ponad 6h! Było cudownie!