casual.

Dzisiaj przyjemny dla oczu plener na zdjęcia- przepiękny park z mnóstwem zieleni. Ahhh, coś cudownego! Rano nie ma tam praktycznie żywej duszy i wtedy żyje on swoim własnym życiem. Korony drzew powiewają na wietrze, ptaki ćwierkają, a kwiaty szukają słońca i w tym momencie przypomniało mi się jak w wakacje rano chodziłam do pracy. Aby tam się dostać musiałam przejść przez ten park. Rano dopiero wszystko się budziło do życia, a gdy wracałam park pryzmował już swoich gości: dzieci, młodzież oraz dorosłych. 

Dzisiejszy zestaw totalnie na luzie! Nie wszystkie moje zestawy są eleganckie. Czasami lubię ubrać na stopy trampki, w szczególności w taki dzień, który zapowiada się bardzo aktywnie! Tęskniliście za takimi zestawami? Jeśli tak, to powiem wam, że to nie pierwszy i nie ostatni zestaw w takim stylu, bo lubię wracać do takiej wygody J

(T-shirt, spodenki- SheInside | trampki- H&M)








Miłego weekendu!
♥ iks pe

8 komentarze:

  1. świetną masz figurę :) pasuje ci taki zestaw ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty ale ma to coś :) bardzo fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz!:)zapraszam do zajrzenia na mmojego bloga myloovelyfun.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy jeśli założyłabyś np. czarny stanik pod bluzkę to prześwituje? Bo mam zamiar ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate