Na luzie.


Gdy ta sukienka do mnie przyszła, a musicie wiedzieć, że było to dawno temu, to od razu wiedziałam z czym ją zestawię. Byłam przekonana co do jej sportowego stylu, w sumie cóż się dziwić jak tył ma wycięty na kształt bokserki. Planowałam, że ubiorę do niej moje białe conversy, no ale wiadomo- plany się zmieniają i musiałam wystawić moje trzyletnie, brudne conversy na rzecz nowych bardziej dziewczęcych trampek. Dlaczego tak się stało? Otóż po założeniu sukienki stwierdziłam, że nie jest ona do końca sportowa. Ma w sobie również trochę kobiecości, przez to, że pięknie opina ciało uwydatniając figurę. I miałam nawet dylemat nad szpilkami, ale już za dużo elegancji było, czas na większą wygodę! :)











(sukienka- dresstination, model: DS-3343 | trampki, gumka- h&m | zegarek- casio)

Miłego dnia!
♥ iks pe

8 komentarze:

  1. Ja wybrałabym do niej zamiast trampek ładne sandałki,ale sukienka bardzo ładna , fajnie podkreśla Twoją figurę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczna sukienka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie :))
    bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę spytać, ile masz cm wzrostu i ile ważysz? :)
    Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ty jestes chudziutka ; o ;)

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate