Domowe lody sorbetowe!

Jak się okazuje zrobienie własnych lodów w cale nie jest takie trudne jak myślałam! Jest wręcz banalnie proste. I dzisiaj właśnie przychodzę do was z przepisem :)


Potrzebujecie:
• dowolne owoce (w moim przypadku kiwi, nektarynka i truskawki )
• 4 łyżki cukru
• 6 łyżek wody
• blender
• pojemniczki na lody ( ja swoje kupiłam w Rossmanie)





 No to do dzieła!

1) Cukier z wodą gotujemy na małym ogniu przez około 5 min, następnie pozostawiamy do ostygnięcia.



 2) W między czasie blendujemy nasze obrane i pokrojone owoce.

 

 3) Wystygłą miksturkę wlewamy do naszych musów owocowych ( po łyżce do każdego, można więcej, będzie bardziej słodkie) i mieszamy.

  4) Ja robię lody warstwowe, więc pierwszą warstwę (u mnie kiwi) nalewam do pojemniczków i zostawiam w zamrażalce na ok. 30 min.


5) Kolejną warstwą u mnie są truskawki. Powtarzam powyższy krok. 

6) No i ostatnia warstwa, czyli nektarynka. I takie już przygotowane lody zostawiam w zamrażalce na ok. 4h 


7) Po około 4 godzinach lody są gotowe do spożycia! :)



Smacznego i kolorowych lodów! 

♥ iks pe

18 komentarze:

  1. Odgapiłaś od Nieesia25 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis krążył już dawno po internecie, ale to własnie jej filmik zainspirował mnie do zrobienia tych lodów i podzielenia się z czytelnikami przepisem :)

      Usuń
    2. I dobrze, że podzieliłaś się tym przepisem bo ja nie oglądam 'Nieesia25' i bym nie wiedziała o takim świetnym przepisie. ;)

      Usuń
    3. dokladnie odgapione..

      Usuń
  2. uwielbiam Cię!
    jesteś moją inspiracją, od jutra zaczynam przechodzić na zdrowy tryb życia!:)
    PS ile kosztują te pojemniki na lody w rossmanie?

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny przepis, bardo mi się przyda i dobrze, że go zaprezentowałaś nawet jeśli jest mocno zainspirowany od kogoś ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe :))
    Świetny blog i bardzo ładne zdjęcia :)) Bardzo ciekawy nagłówek :)

    Obserwujemy ? Ja już :)

    amazing-girl-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Po filmiku nissi tez takie zrobilma :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O mniam! Smakowicie wyglądają. Muszę spróbować takie zrobić.

    Będę zaglądać ;) Obserwuję i zapraszam do siebie: http://designofpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuję i dzieki za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie te lody wyglądają. Nie dość, że smacznie to jeszcze mega optymistycznie. Te kolory! No i to się nazywa zdrowa przekąska. Koniecznie muszę nabyć te pojemniczki.
    Dzięki za pomysł!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno spróbuje ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgapione od niessi

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate