SIMPLE.

Dzisiaj przychodzę do was z zestawem w tonacji głównie czarno-białej, lecz postanowiłam dodać jeden element kolorowy, którym jest bralet w kwiatki. Długo chciałam białe spodnie, ale nie potrafiłam znaleźć takich, które byłyby idealne na lato. Te są wykonane z cienkiego materiału i są długości 7/8, więc spełniają moje oczekiwania :) Zestaw jest bardzo posty, bez żadnych zbędnych dodatków i urozmaiceń :)

(top- H&M | spodnie, bralet- romwe | buty-  merg )










A dzisiaj bonus, mianowicie gość specjalny, który przyszedł wam zaprezentować świetną kurtkę. Pisząc świetna, mam na myśli, że serio jest świetna! :D Wiem, bo sama ją nosiłam i sprawdziła się w warunkach ekstremalnych w jakich pracowałam :D 
Ja również postanowiłam zaprezentować wam coś na chłodne wieczory lata- bluzę. Praca z samowyzwalaczem i statywem nie była łatwa, ale jakoś sobie poradziliśmy! :) 

M: kurtka- goodlookin | koszulka- bershka | spodnie- bigstar | buty- DC ) 

Ja:  ( tak jak wyżej + bluza - SheInside)








Miłego dnia!
♥ iks pe

12 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz ;) zakochałam się w bucikach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzdycham do twoich butów i pekne zdjecia! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądacie razem cudownie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ! ale zdjęcia z Twoim mężczyzną najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się spodnie. :) Zdjęcia z chłopakiem - urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dworzec w Zebrzydowicach ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje paznokcie? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wyglądasz :)zapraszam gorąco http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze zdjęcia z chłopakiem:) Zestaw naprawdę mi się podoba, zwłaszcza dlatego, że nigdy nie byłam przekonana do białych spodni, a na Tobie wyglądają one naprawdę wspaniale:)

    Pozdrawiam,
    lenaschateau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja,a zdjęcia prześliczne :)
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie :
    bloogmerry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate