new in.

Przyszły wakacje i myślałam, że będę miała więcej czasu na bloga, ale jest zupełnie odwrotnie, a wszystko przez to, że znalazłam wakacyjną pracę. Ale dzisiaj ie o tym! Przez ostatni czas w mojej szafie nazbierało się sporo nowości. Nie mam pojęcia kiedy uda mi się w tym wszystkim pokazać! :D
Długo nie było żadnego wpisu, dlatego ten jest bardzo długi i wyczerpujący, tak w ramach rekompensaty :)


Pierwszą rzeczą są szpilki nude. Były one na mojej liście 'must have' od jakiegoś roku. Są idealne, pasują do wszystkiego no i są bardzo kobiece :) są ze strony martofchina


Mamy lato, więc trzeba się zaopatrzyć w jakieś przewiewne ciuszki. W moim przypadku jest to kombinezon i rozkloszowana spódniczka. Obie rzeczy są ze strony AxParis.


Koszulki na ramiączkach bez żadnych wzorków są bardzo przydatne. W ten różowej jeszcze wyjdę, ale ta jaskrawa chyba będzie leżała w szafie i nie ujrzy światła dziennego, bo nie chcę żeby muszki mnie pozjadały! Koszulki są ze strony romwe.
Już od zeszłego lata chciałam zaopatrzyć się w koronkową koszulkę, ale udało mi się ją zdobić dopiero w tym roku na wyprzedażach. Zwykła burgundowa spódniczka pasuje do niej idealnie. Obie rzeczy są z H&M.


Zwykły biały t-shirt, który będę miała przerobić, bo na ramieniu ma jakiś dziwny napis. Prawdopodobnie utnę rękawy i zmienię dekolt. No i przewiewna koszula bez rękawów. t-shirt jest z SheInside, a koszula z martofchina.

Kwiecista marynarka na letnie wieczory jest z SheInside.


Gorsety, które nadadzą się do bluzek, które mają duże wycięcia pod pachami oraz pod prześwitujące koszule. Są z romwe.


Dwie białe przepiękne sukienki. Jedna z nich jest bardzo prosta, elegancka i bardzo dziewczęca za to druga jest bardziej oryginalna, odważna. Obie są z
romwe

Spodenek nigdy za wiele. Czarne są z second handu i zastanawiam się czy jakoś ich nie przerobić, a białe spodenki są pewnie wszystkim znane- asymetryczne, które widnieją już na połowie blogów w internecie :D 

Ogrodniczki kojarzą mi się z czasami dzieciństwa, fajnie wrócić do tego czasu :) są z romwe.

Czarna zwykła bluzka z kieszonką i dużymi wycięciami pod pachami jest z H&M i kosztowała mnie 9,90zł! Białe spodnie z zamkiem są z romwe. Są wykonane z cienkiego materiału oraz mają długość 7/8 przez co są idealne na lato :)

Ostatnio mam manie w kupowaniu torebek. Ta mi się bardzo spodobała, a to przez połączenie koloru bieli z karmelem oraz przez złote detale. Jest z martofchina.


Te torebki są większe od powyższej. Beżowa przypadła mi tak do gustu, że postanowiłam wybrać jeszcze jedną z tego samego modelu, ale w innym kolorze :) Torebki są z jestesmodna.

Dwie pary sandałków. Jedna są płaskie a drugie na koturnie. Jestem zauroczona w tych beżowych. Czarne są na niskie koturnie, do latania na co dzień, a zawsze jest się te 10cm wyższym :) obie pary są z VuBu.



Moja pierwsza paleta cieni w życiu oraz zestaw pędzli. Mistrzem w makijażu nie jestem, ale takie neutralne cienie zawsze się przydadzą :) obie rzeczy z romwe.


Teraz rzeczy do ozdoby pokoju :)
Skarbonka, do której wrzucam zarobione pieniążki, ponieważ zbieram na wakacje! Jest ona ze stepu "Wszystko po 2, 3 4 5 zł " :D Przepiękne świeczki z motywem tulipanów, chyba nigdy ich nie zapalę oraz lawenda ♥







A teraz coś innowacyjnego, mianowicie butelka, która wykonana jest ze specjalnego tworzywa. Po wypiciu wody można ją zgiąć/ zwinąć, dzięki czemu nie zajmuje nam dużo miejsca w plecaku/ torebce :) Kupiłam ją w empiku po 2,50zł!



Co wam wpadło w oko? 

Miłego dnia :*
♥ iks pe

23 komentarze:

  1. Przeglądam te zdjęcia i mówię: 'świetne szpilki!', 'ale piękna bluzka w koronkę', 'jakie cudowne gorsety'! I bym mogła tak wymieniać aż do ostatniej nowości. ;) Bardzo fajne zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ze 3 tys poszły sie jebać pewnie !!

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak część sprzedasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiadomo, bo po co ma leżeć w szafie i zajmować miejsce jak w tym nie chodzę ;)

      Usuń
    2. więc po cholere to kupiłaś ;d ?

      Usuń
    3. po to żeby w tym chodzić, to chyba logiczne :)

      Usuń
  4. szkoda ze pod koniec zapomniałaś niekiedy pisać co z skąd jest np butelka paletka pędzle świeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. butelka z empiku, paletka romwe, ale takie pewnie są też na allegro, pędzle też romwe, świeczki z miejscowej kwiaciarni :)

      Usuń
  5. a czemu w tej neonowej bluzce miałyby Cie zjeść muszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ubiera się coś w takich kolorach to takie małe czarne owady od razu na Cb polują :)

      Usuń
  6. Czy kupując z zagranicznych sklepów np. SheInside nie wydajesz za dużo kasy? Dochodzi droga wysyłka i zamiana ceny z dolarów na zł co moim zdaniem się nie opłaca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to rzeczy ze współpracy czyli za darmo.

      Usuń
  7. Spódniczka super, będzie pasować do wielu rzeczy, jest bardzo uniwersalna. Ogrodniczki są świetne!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że były to bardzo udane zakupy. Wszystko jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd asymetryczne spodenki? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaką przesyłkę brałaś z martofchina? :) długo rzeczy do Cb dochodziły :) bo torebka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie masz może w planach sprzedaży swoich ślicznych gorsetów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten w kwiatki miałabym na sprzedaż :) odezwij sie na maila : ikspe@onet.pl

      Usuń
  12. jaką przesyłkę brałaś z martofchina? :) długo rzeczy do Cb dochodziły :) bo torebka jest świetna :)
    odpowiesz? a może rzeczy dostałaś w celach reklamowych i nigdy sama tam nic nie zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ten bidonik-butelka można jeszcze gdzieś kupić?

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate