06.12.14


"Praw­dzi­wi przy­jaciele to ci, którzy są przy to­bie, gdy dob­rze ci się wie­dzie. Do­pin­gujący cię, cieszący się z twoich zwy­cięstw. Fałszy­wi przy­jaciele to ci, którzy po­jawiają się tyl­ko w trud­nych chwi­lach, ze smutną miną, ni­by so­lidar­ni pod­czas gdy tak nap­rawdę two­je cier­pienie jest po­ciechą w ich nędznym życiu"  Paulo Coelho


Dzisiaj trochę kontrastowo! Na zdjęciach ruda i blond. Dobrze jest w życiu otaczać się ludźmi, którzy nie podcinają ci skrzydeł. Wręcz przeciwnie- czyłowiek pownienien mieć przyjaciół, którzy pomagają mu się wznieść. Ja mam kilka takich osób w moim życiu. Uważam, że to jest bardzo ważne. Nikola to bardzo zakręcona osóbka, która pojawiła się w moim życiu trzy lata temu. Chodzimy do jednej klasy, rozumiemy się bez słów, mamy takie same (dziwne :D) poczucie humoru, obie mamy jedno wielkie marzenie, które się urzeczywisti, nie lubimy siedzieć na tyłku i narzekć, jesteśmy zawsze uśmiechnięte, zakręcone i obie wzajemnie wspieramy się jak tylko możemy.
Czasami mam takie obawy, że nowi ludzie, którzy pojawiają się w moim życiu nie zaakceptują tego co robię, czyli blogowania i nagrywania filmików, ale czasami martwię się na zapas. Cieszę się, że moi najbliźsi to zaakceptowali. Wspierają mnie w tym, robią mi zdjęcia na bloga, są chętni do współnych filmików czy nawet dają mi pomysł na nowe wideo. Takie rzeczy na prawdę się ceni!
Zapraszam was nabloga Nikoli! ♥















+ filmik :)


(sukienki- Dresstination | zegarek- DanielWellington -15% na hasło: holidayikspee + przy zakupie wybranego modelu ze skorzanym paskiem, otrzymasz 50% na wybrany pasek NATO, oraz gratis swiateczne opakowanie!)

Miłego weekendu!
♥ iks pe

4 komentarze:

  1. MOJA NAJ NAJ NAJLEPSZA MYSZKA <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny filmik, szczególnie ten końcowy akcent, jak wysyłacie nam buziaki :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikola w rudych a czarnych jak dwie różne osoby °○○●• POZDROWIENIA dla was :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne naturalne zdjęcia! widać, że się przyjaźnicie ;*

    http://tocouwielbiam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate