RECENZJA: Anabelle Minerals


W moją leniwą niedzielę przychodzę do was z rezenzją kosmetyków Anabelle Minerals. Jeśli jesteście ciekawi mojej opini na temat tych mineralnych malowideł to zapraszam do dalszej części wpisu :)

1) Zacznijmy od podkładów:

"Kosmetyk zapewnia efekt matowej skóry na wiele godzin. W swoim składzie zawiera 100% czystych minerałów. Nie zatyka porów i nie powoduje powstawania zaskórników, gdyż nie zawiera talku, parabenów, silikonów ani olei mineralnych. Działa przeciwbakteryjnie, dlatego szczególnie polecany jest osobom o tłustej, trądzikowej skórze. Łagodzi podrażnienia, gdyż posiada w składzie tlenek cynku. Nie obciąża skóry i nie tworzy efektu maski."

Skład: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines.
Moja opinia:
Podkład mam zawsze w mojej kosmetyczne na siłownie, bo często zdarza się tak, że mam jakieś spontaniczne wyjścia i on wtedy jest moim ratunkiem. Używam go również do kręcenie filmików, cara wtedy wygląda fantastycznie! :)
+ dobre krycie
+ matuje skórę
+ duży wybór odcieni (ja mam Natural Light i dwie mniejsze próbki: natural fair i beige lught)
+ wydajny
+ bardzo dobry skład
+lekki
+ jeden z tańszych podkładów mineralnych na polskim rynku

- podkreśla pory

2) Czas na korektor:

Korektor mineralny w sypkiej formule zapewnia ukrycie niedoskonałości skóry. Korektor powinien być o ton jaśniejszy od podkładu. Dostępny w 3 wariantach: light, medium i dark.
Skład: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines.

Moja opinia:
Tego kosmetyku używałam najmniej bo od początku mi się nie sprawdził. Chyba obrałam zły kolor (medium), ale ma również plusy.
+ naturalny skład
+ wydajny
+ dobrze kryje

- mam wrażenie, że mój kolor jest ziemisty i nie pasuje do mojej karnacji
- trzeba się nauczyć go na prawdę umiejętnie nakładać (ja jeszcze sięnie nauczyłam)

3) Czas nadać koloru naszym policzkom 

Lekka, sypka formuła kosmetyku zapewnia naturalnie wyglądający efekt podkreślenia kości policzkowych, który utrzymuje się przez cały dzień. Dostępny w 6 odcieniach. 
Skład: Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Iron Oxide, Ultramarines.


Moja opinia:
Z tych produktów jestem najbardziej zadowolona. Prócz pełnowymiarowego opakowania w odcieniu Romantic wybrałam sobie różniej testert wszystkich odcieni.  Odcień Rose, Romantic i Sunrise to moi faworyci.
+ duży wubór odcieni
+ kosmetyk mineralny
+ wydajny
+ łatwa aplikacja
+ trwały
+ odcień honey nadaje się na bronzer
+ naturlane kolory


4) Coś na powiekę:

Moja opinia:
Zamówiłam sobie trzy cienie w bardzo naturalych kolorach: valnilla, ice cream i cappuccino.
+ do wyboru aż 17 kolorów
+ dobra pignemtacja
+ długo urzymują się na powiece
+ można używać na sucho i na mokro

- osypują się podczas malowania

5) Pędzle
Moja opinia:
Zdecydowałam się na trzy pędzle. Dwa flat top do podkładu i jeden kabuki.
+ bardzo mięciutkie włosie
+ nic się zlego nie dzieje po umyciu
+ włoski nie wypadają
• te pędzle flat top są idelane do podkładów mineralnych i nie sprawdzą się do nakładania podkładów płynnych
• pędzel kabuki sprawdzi się do podkładów minerlanych jak i do pudiu i ja własnie używałam go do pudru


Używałyście czegoś z tej firmy? 
♥ iks pe 

3 komentarze:

  1. Świetna recenzja, ja nie używałam żadnych z tych kosmetyków, bo się nie maluję :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podkład używasz na sucho czy na mokro ?

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate