17.05.16



No i zleciało 9 miesięcy. Kiedy? Ja się pytam kiedy?! Jakiś czas temu podjęłam wspólnie z moją obecną host rodziną, że przedłużam bycie AuPair własnie z nimi o kolejny rok. Miałam wahania- 9 miesięcy czy może rok.. Postanowiłam zostać tutaj na kolejne 12 miesięcy, bo przecież zawsze program mogę przerwać, gdy będę chciała wrócić. Tak już teraz oficjalnie mogę wam to zakomunikować. Zmienią się moje godziny pracy, ale do wszystkiego idzie się przyzwyczaić. 
Przez te 9 miesięcy wydarzyło się tak wiele, że aż ciężko byłoby to sensownie streścić. Wiele rzeczy też jest na tyle prywatnych, że zachowuję je dla siebie i bliskich. Nie mogę też w to uwierzyć, że moje dziewczyny już niedługo mnie opuszczą. Pora chyba otworzyć się na nowe znajomości, bo co jak co ale podróże to tylko z AuPair, bo miejscowi znajomi nie są tak bardzo podekscytowani zwiedzaniem USA jak my! Przez ten czas co tutaj jestem wiele miejsc udało mi się odhaczyć, aczkolwiek moja lista się nie kończy, ale za to oszczędności i urlop tak, więc trzeba to sensownie rozegrać i zaplanować kolejne wyprawy, aby było ci wspominać!
Możecie mi nie uwierzyć, ale zdjęcia były robione dokładnie 8 miesięcy temu... WOW! Czas serio ucieka mi między palcami! 




(sukienka- Forever21 | kurtka- romwe )


Miłego dnia!
♥ iks pe

19 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci, że miałaś szansę rozpocząć taka wielką przygodę. Do odważnych świat należy, więc na pewno daleko zajdziesz. Pięknie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podjęcie decyzji na pewno nie było łatwym zadaniem, ale skoro zdecydowałaś się na przedłużenie projektu, to znak, że życie w Stanach naprawdę Ci się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuj na facebooku znaleźć grupę aupair z Twojej okolicy, wiadomo, że na początku będzie smutno, że "starych" już nie ma, ale do wszystkiego da się przyzwyczaić.

    Cieszę się, ze trafiłam na Ciebie, bo dzięki Tobie mogę zwiedzać USA na odległość :)

    Zapraszam do mnie: carewithmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co cię przekonało do wyjazdu? Bo napewno były argumenty przeciw, więc co było ostatecznym argumentem, że lepiej podjąć ryzyko i wyjechać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jesteś Pati! :) dużo szczęścia życzę Tobie :) jesteś moją inspiracją i motywacją!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Dzięki tobie dowiedziałam się o programie au pair i po maturze chcę wyjechać. Bardzo muszę Ci za to podziękować :)
    I mam pytanie, nie boisz się, że jak minie Ci ten drugi rok to będziesz wracała do takiej szarej rzeczywistości, do Polski? Nie boisz się tego, że to wszytko się skończy?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle zdjęcia piękne! A w sukience Ci do twarzy ;) to prawda czas szybko leci, dopiero co były wakacje przed moją ostatnia klasą w LO, a Ty pakowałaś się do USA! Teraz ja jestem przed ostatnia ustną maturą, a Ty spędziłaś już 9 miesięcy za oceanem ;o Za niedługo sama będę musiała się pakować, bo prawdopodobnie w lipcu jade do perfect matchu (a przynajmniej mam taka nadzieje), czyli do rodzinki z Texasu. I tu mam pytanie co kupiłaś swojej rodzince na prezent? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie szybko zleciało! Teraz widać, że jesteś szczęśliwa <3 Widać, że Queen (wiem, że inaczej się pisze bo mówiłaś na snapie, ale ja nie wiem jak) bardzo Cię kocha <3
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że zostajesz w USA na kolejny rok! Po Twoich filmach zakochałam się jeszcze bardziej w USA i sama chętnie bym podjęła się takiego wyzwania. Myślę poważnie o wyjeździe, ale na inny program. Work and travel. Rekrutacja nowa rozpoczyna się w październiku i myślę, że się na to zdecyduję :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetny blog! Widać ze wkładasz w niego swoje serce i czas. Dziękuje za motywacje i bardziej pozytywne podejście do życia!
    Śledzę Cię odkąd wyjechałaś i sama nie moge w to uwierzyć jak szybko leci ten czas :)
    Trzymaj tak dalej! Powodzenia! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas strasznie zapiernicza... Nim się obejrzysz będziesz już wracać do Polski. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. to już naprawdę długo tam jesteś :o jak ten czas szybko leci!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i Ci czas ucieka, ale wykorzystujesz go maksymalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :* No właśnie, jak to szybko leci ;o Pamiętam filmik jak pierwszy raz wspomniałaś, że wyjeżdżasz i kolejne jak jeździłaś i załatwiałaś sprawy z paszportem lub czymś innym. Jak to minęło..
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Szybko zleciało :D najważniejsze, że u tej rodziny widać, że jesteś szczęśliwa :)
    http://pamietnikprzyjacielem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się twoim szczęściem. Oby ten rok był jeszcze lepszy nić poprzedni!
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
  18. Zmiany sa potrzebne! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  19. rzeczywiscie czas tak szybko leci, ja tez jade do usa w tym roku, ale nie jako aupair i tez nie mam tam wielu znajomych, tez bede szukac.
    http://meganlike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

Blogger news

FBlinklinkTwitter

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Translate